70 sekund

dobre praktyki marketingu

Wielka Klapa Małego Głoda

Mały Głód oddał 3 blogerki, radujmy się! Wielka szkoda, że kampania ta nie była mężczyzną. Mężczyznę, jak twierdzą niektórzy, poznaje się nie po tym, jak zaczyna, ale po tym, jak kończy. Jeszcze nim się rozpoczęła została okrzyknięta jedną z największych w Polsce. Zakończyła się raczej marnie, przynajmniej w wymiarze internetu. Przed nią podobno jeszcze podbój TV – biada Wam, telewidzowie.

W internetach zaczęło się od niezłej detonacji, głównie przejawiającej się w zapowiedziach piorunów, trzęsienia ziemi i akcji tak potęgującej napięcie, że monitory będą pękać. W rzeczywistości mogliśmy zobaczyć świetny remake równie świetnego gangsterskiego filmu „Śmierć w Wenecji” – jeśli nie chwytasz subtelności porównania, odsyłam do „Chłopaki nie płaczą”. Zaczęło się od fajerwerków, w większości werbalnych, skończyło na dymie z piekarnika. Kilka komentarzy nie pozostawia zresztą złudzeń:

„Przede wszystkim za długie i nudne. Zdecydowanie słabość ogromna bije od tego.”
„Jak ktoś napisał na fb: pierwszy na świecie czerstwy jogurt.”
„Długie i nudne. Nie śmieszne. Spaliliście całkiem niezły pomysł.”
„Dobrze, że ta kampania powstała. Agencje będą się uczyć na jej błędach.”
„Szkoda akcji która mogłaby być jedną z lepszych w ogóle w kraju. Czuje że ktoś podchwyci pomysł i za jakiś czas zrobi coś podobnego ale dużo dużo lepiej co da mu efekty.”

Mimo fajnego potencjału leżącego w samym pomyśle, ktoś (parafrazując kolejnego klasyka) urżnął kurze złote jaja, przede wszystkim złą i nudną realizacją. Nie tylko zresztą kura straciła jaja, stracił je też Mały Głód. Niełatwo będzie mu powrócić na ring. Są walki w błocie i kisielu, były nawet w makaronie. Mały Głód zabrzmiał castrato, by zaraz potem krytycznie podtopić się podczas walki w jogurcie. Niesamowity bulgot losu.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on Twitter
  • Czechu

    Blogerki całkiem niezłe laski tylko sztywne jak kłoda.

    • Moni

      Nie zartuj…

      • Czechu

        Ze nie sztywne czy ze nie niezle?? :))))

    • Mateusz Wozniak

      Nie o to idzie, jaką grę aktorską prezentują blogerki, które przecież wcale aktorkami nie są. Chodzi o to, że potencjał tak świetnego pomysłu został zaprzepaszczony. Za długo, za nudno, zbyt amatorsko – chyba, że macie inne spostrzeżenia?

  • ink

    Nie w moim guscie te reklamy. Dobrze okreslone jako nudy, a kiedys podobal mi sie maly glod, szczegolnie w tym klipie z pilotem 🙂

  • ona

    Jan Niezbędny tez jakiś viral wypuścił ostatnio… fatalny… :/