70 sekund

dobre praktyki marketingu

Wszystko zostało już dawno odkryte!

Czy da się wygenerować obrót w wysokości $1.000.000 w niecały miesiąc od startu? W dodatku posiadając w ofercie zaledwie jeden produkt?

Ten przypadek udowadnia, że nie tylko możliwe jest uzyskanie takiego wyniku, ale też da się podobny trend utrzymać w kolejnych miesiącach działalności. I to sprzedając towar wyłącznie przez internet, w cenie jednostkowej nieprzekraczającej $1.000.

Oferowany przedmiot to materac do spania. Nic innowacyjnego, odkrywczego czy niedostępnego gdzie indziej. Więcej – ten wielkogabarytowy towar, z uwagi na swą specyfikę, jest raczej niechętnie kupowany w sieci.

Jeśli kiedykolwiek kupowałeś materac do spania, z pewnością pamiętasz rozterki temu towarzyszące. Jaki rodzaj materaca wybrać? Piankowy, lateksowy, kieszeniowy czy może z pamięcią? Twardy, miękki czy średni? Dwunasto-, a może dwudziestocentymetrowy? Czy materac za 5.000 PLN będzie naprawdę lepszy od tego za 2.000 PLN? Czy odczucia po tygodniu spania będą takie same jak po 10 minutowym wypróbowaniu materaca w sklepie?

Mnogość opcji wyboru i zagrożeń wynikających z podjęcia złej decyzji może zwalić z nóg. Jak więc sprawić, żeby klient nie tylko kupił materac mojej produkcji, ale żeby jeszcze zdecydował się zrobić to przez internet? Cały sekret tego sukcesu polega na prostym rozwiązaniu – uproszczeniu.

Co można zrobić, by proces zakupu materaca stał się nie tylko łatwym i przyjemnym, ale i pozbawionym ryzyka doświadczeniem? Zmiany kosmetyczne na nic się nie zdadzą, trzeba ten proces całkowicie przemodelować i uprościć. Casper, bo o tej marce mowa, właśnie takiemu podejściu zawdzięcza wypracowanie imponujących wyników finansowych.

Po pierwsze firma oferuje tylko jeden, dostępny w kilku rozmiarach, model materaca. Z dokładnego opisu dowiemy się nie tylko z czego, ale też jak i gdzie jest on produkowany i jakie są jego cechy.

Po drugie, materac pakowany jest w niewielki karton, umożliwiający jego łatwy transport i wniesienie. Rozpakowanie materaca trwa 90 sekund i po tym czasie jest w pełni gotowy do użycia.

Po trzecie, dostawa jest darmowa i trwa od 1,5h (w Nowym Jorku) do maksymalnie 5 dni.

Po czwarte, z opiniami użytkowników zapoznasz się na stronie producenta.

Po piąte, dobrze zaprojektowana strona dostarcza niezbędnych informacji i możliwia intuicyjne przejście procesu zakupowego.

I wreszcie najważniejsze – firma oferuje aż 100 (STO!) nocy na przetestowanie materaca lub zwrot pieniędzy. Jeśli nie spełni oczekiwań, wystarczy telefon i zjawi się ktoś, kto go bezpłatnie odbierze.

Więc kiedy po raz kolejny usłyszysz lub pomyślisz, że wszystko zostało już odkryte, wszystko wynalezione, a wszystkie dobre biznesy powołane do życia przypomnij sobie o Casper. I też zacznij ułatwiać procesy.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on Twitter